نرم افزار ترموفلو ۲۳

نرم افزار ترموفلو ۲۳

380,000تومان

ترموفلو (Thermoflow) یک مجموعه نرم افزار جهت طراحی و شبیه سازی نیروگاه، پلنت ها و مجموعه های صنعتی می باشد که قابلیت انجام محاسبات مهندسی مقدماتی و برآورد هزینه را نیز دارد. از نرم افزار اصلی این مجموعه همچنین می توان جهت شبیه سازی و آنالیز توربین های گازی سیکل ترکیبی و نیروگاه های تولید همزمان (CHP) استفاده نمود و بهره وری طرح ها را در شرایط محیطی و کارکردی مختلف مانند تغییرات در دمای محیط و بارهای مختلف بررسی نمود.

ماژولهای فعال : کلیه ماژول ها

راهنمای نصب :

  1. پس از دانلود فایل ها و نصب آن ها (ترجیحا در مسیر پیش فرض برنامه) فایل کرک برنامه را نصب کنید. توجه کنید که آدرس نصب فایل کرک دقیقاً در همان محل نصب نرم افزار باشد.
  2. برنامه ترموفلو بر روی ویندوزهای XP و Seven تست گردیده است. در ویندوز 10 ماژول های اصلی نرم افزار از قبیل GTPRO و GTMASTER و THERMOFLEX و STEAM PRO و  STEAM MASTER بدون مشکل اجرا می شود اما با توجه به آپدیت های ویندوز برخی از قابلیت های آن از قبیل حل چندگانه (MultiRun) یا قابلیت کار با ماکروها ممکن است کار نکند. توصیه می شود در ویندوز 10 از قابلیت Hyper-V ویندوز 10 برای نصب یک ویندوز مجازی 7 استفاده شود. در صورتیکه ماژول های اصلی بر روی ویندوز 10 با مشکل مواجه شد می توانید از طریق این لینک مشکل آن را برطرف نمایید.
  3. پسورد نرم افزار برای اولین اجرای آن کلمه test می باشد.
  4. همراه این برنامه امکان استفاده از 2 ساعت مشاوره تخصصی وجود دارد که می توانید از زمان خود برای رفع مشکلات خود استفاده نمایید. برای درخواست مشاوره از فرم مشاوره سایت استفاده نمایید. در صورت نیاز به زمان بیشتر می توانید از تیکت هایی که برای مشاوره تهیه شده است استفاده نمایید.
  5. از آنجاییکه زمان و هزینه زیادی جهت تهیه کرک نرم افزار صرف شده است خواهشمند است از انتشار آن خودداری فرمایید.
  6. لینک های دانلود برای یک هفته فعال می باشد.

توضیحات تکمیلی

حجم فایل:

636 Mb

فرمت فایل:

RAR

تعداد فایل :

8 فایل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نرم افزار ترموفلو ۲۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =